Ensest


Aile İçi Sex
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Annem Ve Kızkardeşim ensest
Merhabalar ben hasan sizlere başımdan geçen 7 yıllık bir olayı anlatmak istiyorum. Ben şimdi 28 yaşımdayım o zamanlar 21 yaşındaydım kız kardeşim ise
7357
Annem Ve Kızkardeşim 2
şimdi size 7 sene önce kız kardeşim ile başlayan sonra kızkardeşim sıdıkanın sayesinde annem ile ilişkimin nasıl başladığını anlatacağım. Ama öncelikl
4776
Annem Ve Kızkardeşim 3
Merhabalar size 7 sene öncesinde annem ve kızkardeşim sıdıka ile yaşadığım ve bu güne kadar binbir türlü fantezilere doyarak gelen anılarımı anlatmışt
2705
Annem Ve Kızkardeşim 4
ANNEM VE KIZ KARDEŞİM 4. Kız kardeşim sıdıkayı akın ile evlendirdikten sonra ben aslı ile nişanlandım ve bu ailelerimizin sıkı fıkı olmasına sebe
2743
KIZ KARDEŞİMİN AĞZINA VERDİM
Merhaba değerli seks hikaye okurlar ben 19 yaşında,bir erkeğim. Annem babam ve 18 yaşındaki kız kardeşimle birlikte yaşıyorum (ne heyecan verici değ
3242
Ablamın büyük memeleri
Önceki hikayemde teyzem elifle bursadan dönen annemi aramıza alarak nasıl siktigimizi anlatmıştım simdide teyzem İstanbul döndükten epey sonra eniştem
2613
Abi kız kardeş ensest
Ben 27 yaşında 1,92 boyunda 96 kilo kumral biriyim. Bundan 2 ay önce annemler İzmir e düğün?e gittikleri için arkadaşım kemal ile birlikte evde bir ka
3193
elit antalya bayan escortlar
Merhaba elit beyler ben Zeliha 19 yaşındayım bu meslegi Antalya’da yılladır yapan oldukça tecrübeli bir o kadar sevimli vip model eskortunuzum. Kendim
7318
Ablamı becerdim
Ben 18 yaşında 180 boylarında yakışıklı biriyim bir ablam var benden 3 yaş büyük üniversitede okuyor bir gün eve geldi bende evde porno izliyordum ve
49976
Annemi otelde arkadan yaptım | ensest seks hikayeleri
Önceki hikayemde annemle nasıl sex hayatımız oldugunu anlatmıstım… bu hıkayemde de annemın gotunu nasıl sıktıgımı anlatayım.. annemle oo mukkeml
160424
kızkardesim
ben istanbuldan özgür.bnm hikayem kck kiz kardesimle basladi vede halen devam ediyo,kardesim daha 19 yasinda.ama yasindan oldukca byk gsteriyo ve cok
18952
dul ablam
selam ben bursadan mert bundan başımdan gecenleri size anlatmak isterim ablamdul yaş28 benden 2 yaş büyük ablam benbir gün evdeyiz o sıralarda tel cal
19215
annemle
hersey babamın vefatıyla başladı.ailede herkes perişan haldeydı annem o sıralar yalnız uyumaktan korkuyordu ben daha 13-14 yaslarındaydım.beraber uyur
38711
Kızım Hamile
Saçmalama. Dedi ve netten çıktı. Bende hemen icq yu kapatıp bir oyun açtım. Bu sırada kızımın odasının kapısı açıldı baba akşama ne yemek yiyeceğiz de
40158
babamın günlüğü..
Babam univ.mezunu birisidir odtude egitim gorewlisi bir yaz tatile gitmistik babam gunlugunu duzenli bir sekilde tutardi ben herzaman merak etmisimdir
22670
Ablamı Bozdum.
Ben isim ömer 19yaşındayım lise sona gidiyorum birgün ablamla evde tek başımıza kaldık o oyun oynamak istiyordu bana sordu oynayalımmı dedi bende olur
13011
Yengeme Dayanamıyordum
Öncelikle sizlere kendimden bahsedeyim.ben şu an 23 yaşındayım ve çok azgın bir gencim.sizlere anlatacağım olay bundan 3 yıl önce gerçekleşti.Yengem ç
19008
ablamı bozdum
Birgün ablamla evde yanlız kalmıstık bende bırkaç gündür 31 çekemıyordum ablam banyoya gireceğini söyledi bende bunu fırsat bilerek ablam banyoya giri
9961
ah cici anne
Ben 22 yasında 185 boyunda yakışıklı ve sempatik bir gencim yıllardan beri cici annemin kalçaları çok hoşuma gider hele yazlık eve gidince giymez mi o
14872
striptiz yaptirdim
Bu olay başıma geçtiğimiz kasımda geldi.ben 22 yaşında genç bir delikanlıyım.ve her erkek gibi sex yapmayı çok seviyorum.o gün bir alışveriş merkezind
5877
:.:.:anasınıda kızınıda:.:.:
Slm ben antalyadan cem bnim hikayem bundaN 3 HaFta önCe olMuŞtu. Bi GüN gene monoton okuldan dönmüştüm eve girdim. dinlenmek amacıyla biraz uzandım.
8230
arkadaşları anneme tecavüz etti
Slm ben timuçin ben size bundan 2 hafta önce başımdan geçen bir olayı anlatacam. salı günü 2 arkdaşımla porno filim aldık ve bize izlemeye gittik.. .
15625
ÜVEY OĞLUM
Adım suna 34 yaşındayım ilk eşimi 25 yaşında trafik kazasında kaybettim.daha sonra geçen yıl eşim muratla evlendim.murat evliligimizin ilk 6 ayında co
40150
komşu abla kardes kıza
Ben hollandadan Gokahan ve 18 yasindayim..siz bir gercek yasadigim hikayeyi anlatacagim.... .. Bizim tam yanimizda bir komusu nun uc kizi var ucu de
8980
1 2
 
Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Hikaye : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları hikayeleri : Yaşlı Olgun Hikayeler : işyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Hikaye : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri : Asker hikayeleri : çocuk Hikayeleri : Dünya Hikayecileri : Fıkralar : çocuk fıkraları : Ensest :