Bakire Hikayeleri


Bakire Hikayeleri
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Annesi ve Ben Grup Yaptık
Slm arkadaşlar ben bir süreliğine mersine çalışmak için gitmek durumunda kaldım ve mecburen kalacak yer sorunumuzu halletmek için 3 arkadaş ev tuttuk.
10769
Kızkardeş
Ben 19 yaşında,bir erkeğim. Annem babam ve18 yaşındaki kız kardeşimle birlikte yaşıyorum (ne heyecan vericideğil mi?). Kız kardeşim Hande, liseye gide
11680
genç yaşta ensets hikaye
merhaba, işte ilk yarakla tanışmam. 9 yaşındaydım mahallede yaşlı, oğlu ve gelini ile yaşayan yaşlı amca her alışverişini bana yaptırırdı. herdepasınd
7992
otobüste uyuyan liseliyi siktim
ben konyada dolmuşçuluk yapıyorum. hafta içinde birgün dolmuşuma bi kız bindi. lise kıyafeti vardı. bana param yok şuraya kadar götürebilirmisin dedi.
10877
Bakire İmiş
SELAM. Şuanda 19 yaşında bi erkegim.lise2 ye gidiyordum lise sona geç miştim.babamin Alanyada bi dükkanı var yazın oraya gitmişdik kuzenle.beyse akşam
4984
İlk seksim Ve İlk Kiz Bozuşum
Merhaba ben oktay size başımdan geçen bir anımı anlatmak isterim.ÇÜnkü devamlı sitenizi devam ettiğim için bende başımdan geçen olayı yazmak istedimm.
5362
Mezuniyet Gecem
Merhaba ben Melissa.162cm boyunda,siyah gözlü,esmer,balık etli bir kadınım. 2 hafta önce MYO`den mezuniyetimizi kutlamak icin arkadaslar arasında evd
7112
Sedayı Fena Bozdum
Okulun son günleriydibirgün okul çıkışı sedayla eve doğru giderken öyle havadan sudan konusmaya basladık kiher nereden geldiyse konu sikişten açıldı.b
3730
kızlığımı verdim ama harikaydı
Meraba değerli okuyucular sizlere adana dan yazıyorum. Lise de başımdan geçen bir olayı anlatacağım sizlere. Gerçek bir olay bu. Lise üçüncü sınıfa ye
11835
sex hikayesi -bakireydi bozdum..
yine az önce bir hikayenizi okudum demir gibi sertleştim ve sizlere daha önce başımdan geçen ve unutmadığım sikişken bir sex hikayesi anlatmak isterim
2632
Gamzem
Selam ben murat bu hikaye tamamen gercektir .Benim bir tane teyzem we 2 kızı war gamze ve diğeri önemli degil    ben 22 yasında üni ögrencisiyim gamze
3135
kocamı ilk kez aldatışım
Kocamı ilk kez aldattım Merhaba ben menşure.28 yaşında 1.65 boyunda 64 kilo etine dolgun biriyim.eşimle 8 sene önce evlendim.ilk başlarda sekste olduk
10022
Taze
Selam ben leyla size başımdan geçen ve asla unutamadığım olayı anlatıcam ben şuan 40 yaşındayım olay ben daha gen kızken yani yaklaşık 15 yıl önce fil
4675
yengemle doyasıya
Merhaba ben Mustafa anlatacağım olay yengemle benim aramda geçiyor yengem esmer tenli biraz büyük göğüslü götü çok güzeldi.onunla çok şakalaşırdık.ben
8241
güzel türbanlı annem
Ben 20 yaşında kendime göre yakışıklı, 1.85 boyunda iri vücutlu bir delikanlıyım. Bundan yaklaşık 3 ay önce babam iş için şehir dışına çıkmıştı. Bende
36374
Uğursuz 13
Adım can. 21 yaşındayım. bundan 8 yıl önce yaşadığım hikayeyi süze gönderiyorum. yazları okul tatil olunca köyümüze gideriz hep. akrabalarla arkadaşla
4242
Ayla
merhaba benim adım size bundan 3 sene evvel başından geçen bir olayı anlatacağım. ben o zaman 22 yaşlarındaydım evde genelde gece annemle babamın sevi
3537
Teyzoşum
merhaba ben size bu yaz teyzemi nasıl siktiğimi anlatacağım.okullar kapandıktan sonra teyzem van dan bize gelmitişti teyzeme küçüklüğümdenberi hastayd
3739
Halamı Nasıl Siktim
Halamı nasıl siktim ben hakan o zamanlar on yedi yaşındaydım o zamanlar sekse yeni yeni adımlar atıyordum daha hiç otuz bir bile çekmemiştim zaten otu
7180
Çıtır Kuzenim Yarenle Zevkin Dorukları
Çıtır kuzenimle yazın yaşadıklarımızı daha önce yazmıştım.okumayanlar için hemen söyleyeyim kuzenim 16 yaşında bir çıtır.yazın denizde yaşadıklarımızd
5406
Canım Yigenimin Rujlu Amı
Yigenim ile evde yalnız kalmıştık o gece tv.de seks filmine bakmıştık yigenim ile yaşımız aynı idi otururken dayı ikimiz sevişsek bu filim çevirenlerd
4758
Abla Siken Milf Kardesler
Abla Siken Milf Kardeşler... Selamlar milf kardeşler hayranları... uzun bi süreden sora milf kardeşler tekrar müthiş bir hikayeyle karşınızda.. 17 yaş
5904
Abimin Karısı Yengem -1
Merhaba.adım cengiz. Bu siteye girdiğimde karşılaştığım hikayeler karşısında şok oldum.biç böyle yalan mı olur kardeşim.resmen senaryo yazılıyor bural
11158
BALIMI SİKTİM
Merhabalar ben adnan istanbuldan benim hikayemde diyerlerinden farklı değil ama baldızım tuğbayı nasıl siktimi anlatacan hoş iyi değil ama neyse ben t
9598
 
Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Hikaye : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları hikayeleri : Yaşlı Olgun Hikayeler : işyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Hikaye : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri : Asker hikayeleri : çocuk Hikayeleri : Dünya Hikayecileri : Fıkralar : çocuk fıkraları : Ensest :